Fasen då

Nu sitter jag här i soffan. Eller, vafan.. Har ju suttit här i princip hela dagen ;p Har glott på nån random film, nu halvtittar jag på slutet av Snuten i Hollywood. Alla är ute och röjer ikväll, känns det som.. Men inte jag! Känner mig så pass frisk att jag skulle kunnat, men valde att inte gå nånstans. Spara på hälsan och på pengarna! Som jag inte har nu när blev tvungen att sjukskriva mig idag och på fredag. Hade som sagt var kunnat jobba på fredag, men igår, när jag mådde som värst, så ringde jag till min chef och sa att hon skulle hitta nån annan som kunde ta mitt pass då, för deras skull liksom. Så nu är det taget, damn. Det är 1500 spänn i ån! Pengar som jag behöver till hyran! Och till LA!!!! Menmen.. Kollar lite roliga Family Guy-klipp nu i reklamen, här är en fave hehe:

 

Moahahaha. Fan va goda bröden blev förresten!! Dom jag bakade förut. Avnjöts i kombo med tomatsoppa, möööms. Nu börjar filmen igen, sen ska jag sova! Puss på er!

 






HAHAHAH, Gud jag började nästan kissa på mig när jag såg family Guy^_^ Men var Bröden Goda<33

2011-01-07 » 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback