Wörscht

Heeeeeeeej på eeeeeeeeer. Hur har er måndag sett ut? Min har inte vart så händelsefull. Jonas drog till gymmet efter frukosten och jag satt och softade, tänkte att det nog är bäst att chilla så att jag inte blir mer sjuk. Sen såg jag att pengar för en kofta jag sålt på Tradera kommit in på kontot, så det var bara att bege sig till posten! Tänkte ta bussen för att, som jag sa, inte bli mer sjuk, men busschauffören hade snortat koks och visste inte vilken väg han skulle åka. Så jag fick knata i kylan ändå! Bajskorv.

Väl hemma så städade jag och fixade, sen kom Jonas hem och då började vi laga mat. En jambalaya blev det! Jääävligt gott, lite paella-stil. Möms.

Nu är jag trött och hungrig, så vi skrivs och läses imorgon! Puss!






» bitte

Hej tävlar ut ett valfritt Iphone skal på min blogg=)



http://www.lovemercury.se/?p=2393

2011-02-15 » 14:49:27

ha en trevlig dag!



http://bbarahelena.bloggsida.se

2011-02-15 » 15:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback