Tajööörd

Ja jävlar, nu är jag trött! Sitter och glor på TV, väntar på att The Walking Dead ska börja! Trodde det skulle börja åtta men nääänää.. Zombies are cool.

Imorgon åker jag till Haninge och kränger TL-tröjan till Märy Päry Fläry Snäry! Och så ringer jag till jobbet och säger att jag vill jobbaaaa.. Och så hoppas jag att jag får mejl av en snubbe som var intresserad av gitarren jag lagt ut på Blocket. Och så. Ny vecka liksom, nya tag. På fredag blire iaf åka av med femårsjubileum och Houston på Häärrys, ser jag nån av er där?

God natt!






» Stina

är det på fre som lippa ska spela med dom?

ska också kolla på läskiga filmen.. vågar man det när man e själv?? :S

2011-02-20 » 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback