Sunday

Idag har vi testat trummisar minsann! Och jag tror nog att vi hittade rätt.. ;) mer får vi se sen, time will tell liksom.
Annars då? Näää satte, jobbade tre timmar idag. Fick lite good news som eventuellt kan bli till ännu bättre news! Det är så att en av extra-tjejerna ska börja jobba i Nacka istället, så more work for Mandy! Yaaay..

Hittade nyss en till bild från Hardcore-giget i december! Denna togs typ några minuter innan vi drog hem, dvs rätt sent..


Hahaha!! Marie ser jätterädd ut.. Varför gör du det? Var jag så läskig som jag ser ut? Hohohoho..

Nu ska jag titta vidare på En prinsessas dagbok 2. Rock n' roll!







Vad är det för ställe? :P

2011-02-13 » 22:32:17
» mary

Fan vad jag ser stirrig ut haha usch

2011-02-14 » 00:04:08

Glad alla hjärtans dag!

Idag anordnar jag en tävling då du kan vinna ett porträtt på en kändis som jag ritar till dig, va med och deltag vetja! :)

2011-02-14 » 09:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback