Sämst. Ever.

Ja, hej på er. Blev inte mycket till inlägg eller egobilder igår va? Nä. Vaknade nämligen kl fyra på natten (mellan torsdag och fredag) av att jag hade så jävla ont i magen. Och så vips, där blev man med magsjuka! SÅ JÄVLA KUL FÖR JAG HADE INTE ALLS SETT FRAM EMOT FREDAGSKVÄLLEN I 100 VECKOR!!! Är fortfarande sjukt ledsen över att jag missade hela kvällen.. Blir ingen utgång nästa helg heller då jag jobbar heldag både lördag och söndag. Så, ja. Nu sitter jag här, och har så jävla tråkigt. Kan ju inte träffa nån pga smittorisken. WÖÖÖÖÖ. Det enda jag åt igår var lite yoghurt och lite blåbärssoppa, och bara tanken på mat får mig fortfarande lite illamående. Plus att vi inte ens har nån mat hemma, och Jonas kommer vara borta hela dagen/kvällen. Jag kan inte ta mig till affären. Ingen mat. Men det går nog bra..
Jo, korv med mos har vi kvar. Men jag mår illa.

HUR HAR ERAN HELG VARIT? Bitter..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback