Pannkakstorsdag!

Hey ya'll! Nu sitter jag hemma i soffan igen, fan vare snöar ute.. Och fan vilken dag på jobbet. Pannkaksdag. Och alla vuxna säger ju att pannkakor "inte är mat", men visst fan tar dom 10 stycken ändå! Så man får springa som en dåre med massa pannkaksbleck..

Från en sak till en annan, så jävla många har visat intresse för vårt band! Detta är nog ett rätt obekant ämne för er som läser min blogg, men bandet jag spelar i (THUNDERMOTHER) är för tillfället trummislöst. Så vi la upp en slags ansökningssida på Facebook och mejl och samtal ramlar in! Grymt ju :) Så om det är nån trummis som läser detta kan ni höra av er, he he he.



(Gammal bild, från innan jag var med!)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback