Goder natt

Tänkt på en grej ett tag.. Borde jag lägga upp fler bilder på mig själv, eller är det helt ointressant? Jag tycker att något av det roligaste med att läsa bloggar är att se bilder, på random shit och på bloggaren. Vad tycker ni? Vill ni se min söta nuna lite mer? Haha, nuna..


Jag och min baaabe på Sweden Rock-cruisen i Oktober. Marie är
fotograf och jag är förmodligen fyllehungrig.. Eller bara hungrig, sugen, what evs.



Nu, kära vänner, ska jag gå och lägga mig! Imorgon blir nog en bra dag, hoppas jag!
Nattinatt







» Empan

Aha haha så du känner honom? Världen kan vara läskigt liten ibland.

Tack som fan tjejen!

2011-02-04 » 23:00:34

Lätt mer bilder! :D

2011-02-05 » 01:27:52

åååh men jag håller med dig... LÄTT! de e ju såna bloggar man vill ha.. de e ju fan en sån blogg jag har! ;)



btw, vi har äckligt många sorter och alla svenska heter dessutom olika. ingridmarie, aroma, alice... ORKA! hahahaha skitjobb man har egentligen!

2011-02-05 » 01:50:04

Mer bilder!!

2011-02-05 » 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback