GE MIG GE MIG GE MIG

Har precis cuttat upp ett äpple och stekt det med lite socker och kanel, mööms! Sitter nu och glor runt lite, har i några dagar letat runt efter en jumpsuit. I leopard. Med stora fläckar, inte som den som finns på H&M nu (även om den också är snygg). Har kollat på Tradera, Blocket, Seconds.se.. Googlat påre också, men nej. Finns inte. Eller ja, budade på en på Tradera men nån slyna budade över mig i sista sekunden, såklart! BUUU. Jag känner verkligen dessa megacravings efter en sån jumpsuit, så om nån säljer sin eller vet nån som gör det/sett nån som gör det, KOMMENTERA DETTA INLÄGG!


Den till vänster har funnits på H&M och den till höger på Topshop. Har egentligen förbjudit mig själv att köpa leomönstrade plagg eftersom jag redan är en leopard i huden, blir lite kaka på kaka känns det som.. Men med detta plagg så syns det ju inte så DET ÄR OKEJ!!







Åh vill ha en leo-jumpsuit! Men det passar inte riktigt på mig

2011-02-27 » 12:02:21

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-06-10 » 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback