DREAMIN'

Sitter inne på Topshops hemsida och hittar såååååå mycket jag vill ha.. Drömmer om ekonomisk frihet, men ännu mer om ett jobb. Ett speciellt jobb. Fan va glad jag skulle vara om jag fick det.


Kanske beställer ett eller två av dess plagg, och lever på makaroner i vår? Näää..







Som en godisbutik att få gå in i topshop!

Jag skulle säga beställa och leva på makaroner :D Hade jag gjort men jag har inte ens råd till makaroner så :P...

2011-02-08 » 20:59:20
» Empan

SV: Haha. Nä brukar oftast ha något på läpparna. Äger flera stycken av något olivläppglans från apoteket, rätt neutral och snygg. Så det är väl det jag använder mest. Annars är det något åt lila/beiga håller från makeupstore tror jag.



Ja jag jobbar på Topshop. Hehe, kul att du frågar. Jag blev tillfrågad jobbet. Var inne i butiken och glodde och frågade om lite kläder. Sen sprang butikschefen efter mig och frågade om jag ville börja jobba där för att jag tydligen var så snäll och trevlig, samt hade passande stil. Så efter en arbetsintervju så fick jag jobbet och har jobbat där i 7 månader :)

2011-02-08 » 22:23:12
» Sis

Vilka är dina två favoriter?

Dom finns väl inte i XS? Eller är det S du har?

2011-02-09 » 18:04:58

Topshop har för mycket grymma saker! Svider riktigt hårt att gå in där

2011-02-09 » 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback