Dagens ungdom

NU är jag påväg till Väsby igen efter en dag på stan med Carro och hennes vän, följd av födelsedagsmiddag för lillasyster Daniela. Kikade in på Topshop också för att se om dom hade Thin Lizzy-tishan i butik, men icke! Däremot hade dom en jävla massa snygga väskor som jag blev sugen på, det suger att inte ha råd.. Menmen, trevlig dag! Förutom en incident.. Vi skulle gå på tunnelbanan vid centralen och åka till gullmars och såg en ledig "fyra". Carro och hennes kompis sätter sig vid varsin fönsterplats, sen kommer det en kille och sätter sig brevid Carro, ser att jag är påväg att sätta mig på den lediga platsen och håller fram en tidning över sätet, SÅ ATT JAG INTE KAN SÄTTA MIG!! Och så hetsar han sin tjejkompis att hon ska ta den platsen. Asså va?! Jag skiter i om jag inte får sitta, så lat är jag inte, men gör man så?! Hahaha, blev så sjukt paff och sen kunde jag inte sluta skratta. Idiot..

Kom i alla fall hem till pappa strax innan fyra och tog ett glas vin med 7-up.. (JAG KANSKE ÄR LITE TÖNTIG!) Och sen bjöds det på bakad potatis med diverse röror! Sjuuukt gott. Och grattis igen Dani-old-buddy-old-pal.

Imorgon blir det jobb i tre timmar, sen rep och testa en av trummisarna! :D so long!





;);)

2011-02-13 » 11:22:32

Hej:) Haft en bra helg?:)

2011-02-13 » 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback