Bliblablo

Hejhopp, förlåt för dålig uppdatering! Igår jobbade jag ju som sagt var en del, så då fanns det liksom inte tid för bloggning. Säger man så, bloggning? Anyways, sitter på jobbet och har lunchrast, äter en mooomsi pasta med fläskfilé och champinjoner som Jonas gjort! Mmmmmm.. Jobbar i alla fall till fem, sen hinner jag inte hem emellan utan drar direkt till repet! Kommer väl hem sent idag kan jag tänka mig..

En jätterolig grej att få reda på när jag kom till jobbet var att jag bara har fem timmar i mars. FAN VA KUL. Nämen, ska sluta klaga på allt nu, klagoblogg.. Får lägga på ett kol i jobbsökandet och hoppas det går vägen!





» Tess

förstår att det inte kändes sådär jäääättepositivt med de där futtiga fem timmarna :/ men förhoppningsvis blir det fler framöver hoppas

Du får lära mig spela bas Mandy! VILL! ;D

Ha det bäst!

Tess på SMOGavdelningen ;)

2011-02-03 » 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback