SHITTY WINTER

//lookbook.nu

Så. Jävla. Oinspirerad. När jag väljer kläder. Och hår. Blä. Hade det varit riktigt kallt och snö hade det faktiskt varit lättare, men i regn GÅR DET INTE. Ingenting! Det enda jag har är svarta jeans/leggings och en knut på skallen. Mina favvojeans har dessutom spruckit, och dom säljs inte längre. BÄSTA JEANSEN, why Weekday?!

Anyways, när jag ser bilden ovan blir jag ännu mer sugen på ett par Martens. Som jag måste beställa online.. Är det någon av er som har ett par i modellen "1460" som vet hur dom är storleksmässigt? Normala, stora, små? TELL ME.





» Julia

sv: jättefina, och väldigt fint packat med måste jag säga! Prydligt!

Sen hände det tyvärr en jävligt tråkig grej, jag invigde det röda örhänget i lördags, men någonstanns påväg till krogen måste jag har tappat det för när jag kom fram så var det borta =/

Antar att man borde ha sånnadär små plastpluppar på så dom sitter på plats :/

2011-12-19 » 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback