Sicken fredag!

Sjukt bra dag idag faktiskt! Åkte in till stan med bästa Carro, hon hade (vad jag förmodar) en del födelsedagspengar att spendera. Tanken var att jag skulle fylla i min tatuering sen, men det visade sig att min tatuerare blitt sjuuuk.. Så det får skjutas upp ett tag! Hade det i alla fall sjukt trevligt, köpte inte en enda sak och det var ju tur det! Eller jo, en frapino. Men inga kläder. Måste hålla i pengarna nu, speciellt eftersom jag köpte en födelsedagspresent till mig själv.. Ska åka båååt!! CLOSE UP! Med tre goa karlar :)

Anyways, när jag kom hem klämde jag i mig en macka, sen kom Jonas hem och vi drog ut på en jogg. Jajjemen, kör stenhårt på detta nu! Var så sjukt mycket lättare än förra gången faktiskt, jäkligt bra. Nu sitter jag i soffan och äter lite morot, är dock fortfarande mätt efter en fet middag. Grillat med hemmagjord bea, det ni! Imorgon jobbar jag heldag, sen kanske göra nåt? Fast nä, hålla i pengar var det ju.. Eller?


"Hmmm.."



Fin babe! <3





Sexy Lady haha xD

2011-08-08 » 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback