OH NO

Fan. Jag är arg.
Var hos frisören idag (fick en ny tid eftersom hon var sjuk), och fy fan. Sa att jag ville fixa utväxten och bättra på färgen i längderna eftersom den blivit matt. Det var till och med en tjej som jobbade där som hade samma färg jag ville ha, så det kändes ju bra. När färgen väl satt i kändes den lite väl mörk, såg typ svart ut, men tänkte att det säkert ändras. När frisören sköljer ur färgen säger hon "Shit, vilken knallig färg! Rött blev det i alla fall", och det var ju bra att hon sa så eftersom det är så rött jag vill ha det. MEN.. DET VAR INTE RÖTT. Det är typ den tråkigaste, fulaste hårfärgen som finns; mahogny. Brunrödbajs. Den enda färgen jag verkligen inte vill ha.

Hade kämpat för att få till min fina, röda färg och nu är det förstört. Direkt när jag kom tillbaka till Väsby sprang jag in på Moments by M (där jag tidigare färgat håret) till duktiga Lisa och bad om hjälp, men förgäves.. Det är för mörkt för att färga över och för slitet för att färga tillbaka, det enda som kan gå är att lägga en brun toning över, men det kostar 900 spänn. Det får med andra ord vänta ett bra tag.

Så, ja. Tack, okompetenta bajsfrisör för att du förstörde mitt hår..






Nä fyfan va surt, lider med dig:( blir själv aldrig nöjd när jag ska klippa mig, så klipper mig inte längre hos någn frisör. hoppas det ordnar sig.

2011-08-17 » 19:58:27
» Linus

Varför gick du inte tillbaka och klagade hos frisören då?

2011-09-04 » 09:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback