Fjärtigt

Asså hjälp mig the fuck out. Köpte en ny mascara för några veckor sen, för att den jag hade var slut (och inte särskilt bra heller), men vafalls.. Köpte "False Lash Effect" från Maxfactor, och den söööög. Har hört av flera att den ska vara bra, men nej.. Kan dock tänka mig att den funkar bra på folk med rätt täta fransar, men för mig, som inte bara har korta utan också rätt fjuniga fransar, blev det typ fyra spindelben liksom. Helt okej långa, men få. På den undre fransraden har jag däremot både långa och täta, så där funkade det ju bra. Vem fan har vänt upp-och-ner på mina ögon?!

Det jag vill veta med detta inlägg är vilken mascara som ger feta, långa fransar?! Hellre fethet än längd. Hehe.





vad tråkigt att du lagt pengar på en mascara som inte funkar! har hänt mig också. jag använder maybelline volume express (den röda) och den är gryyym. iofs så har jag ju köpt sån där fransförlängarmedel från groupon nu (som verkligen funkar) så det kan ju ha med saken att göra.. lycka till!

2011-08-13 » 11:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback