Far too pretty to be givin' it cheap

Jag känner mig så jävla tråkig. Har inte varit ute och gjort något på evigheter, det enda jag sysselsatt mig med är att jobba, städa, köra bil och plugga. Eller ja, har varit på en födelsedagsfest och ett poolhäng för två veckor sen, men då somnade jag ju astidigt så det var ju inte mycket att hurra för. Anledningen till att jag inte gjort nåt är för att jag måste hålla i pengarna. Fick dålig lön och vill inte ta från sparkontot!! Men om sex dagar är det lön igen, sweeeet home Alabama!

Nu ska jag glo på The Perfect Storm och typ dricka upp min päron-lättdryck. Om en vecka sitter jag här hemma och har jordens jävla party, för då firar vi min 20-årsdag! Alla är fan välkomna, tjoooooooff!






Riktigt läckra tattoos. Färgsättningen är ju klockren. Kan knappt bärga mig, på tisdag är det min tur - en tid jag väntat på i drygt ett år!

2011-08-21 » 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback