YAAY

Hej alla fina! Vilken jäävla dag det har varit va?! Sol, sol och åter sol! Var hos farmor vid 12-tiden idag, hon har sytt upp en klänning och en byxdress åt mig. Så sjukt bäst är hon, min farmis :) När jag provat kläderna och konstaterat att dom var perfekta bjöd hon på jordgubbar med mjölk och grädde, sen träffade jag pappa och körde lite och sen åkte jag in till stan. Stack in på Urban Outfitters lite snabbt och köpte ett par svarta, höga Levi's-shorts, men är lite osäker på dom. Dom är stört snygga och min rumpa ser asbra ut i dom, men framsidan ser lite.. "Bylsig" ut. Men det kanske blir så med höga jeansshorts? Well well, får se hur jag gör, alla shorts jag har sitter som bajs just nu för att dom är för stora.

Efter det drog jag i alla fall till medis och träffade Jennifer, vi satte oss på en av uteserveringarna och drack öl, mys!! Sen kom Calle och Adam och joinade, satt kvar till sju och nu är jag här. Mmhmhh bra dag!

Dagens bild är en bild på en person som alltid gör mig glad, och eftersom dom flesta av mina vänner alltid gör mig glad så får det bli en bild på Jennifer, från idag!


Ööööl, soool!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback