Sa-u-ay noi

SNÖRVEL. Inge kul att va sjuk, faktiskt. Eller ja, sjuk skulle jag väl inte säga att jag är.. Förkyld då. Ett tag trodde jag nästan att jag hade feber, men det känns lite bättre nu. Halsen kliar dock som fan, känner mig så jävla töntig när jag hostar haha, det låter så mesigt. Wäll wäll. Dricker te med massa honung och hoppas att jag inte blir sämre, på fredag måste jag ju vara frisk!!

Imorgon är det heldagsjobb, men eftersom det är söndag innebär det som tur är inte jättemånga timmar. Men massa pengar! Så, ja. Sova nu.. Nattinaaatt.


Pose.





@ moms place. :p

2011-04-09 » 23:36:44
» Mia

Tusen tack för all hjälp idag. Tårtorna var mäkta uppskattade även de! Tacka också Jonas för hjälpen.

Det var supertrevligt och de sista gick inte förrän vid 20-tiden. Jag var då totalt slut! Men nöjd. Soppan tog slut, fanns inte en enda liten slurk kvar. Fick panikgöra lite till så att Malin och Adam också fick.

Otroligt roligt.

Kram :-)

2011-04-09 » 23:40:55

Krya på dig, Plutt!

2011-04-10 » 08:46:47

Det var inget, trodde ni skulle vara hos mamma på lördagen, men tänkte nog fel. :p

2011-04-10 » 11:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback