Make up

Efter körningen idag åkte jag och Jonas hem till hans föräldrar, dom bjöd på BK och tårta, mööms! Mia (Jonas mamma) hade dessutom rensat lite bland krämer och grejer, så jag kom hem en hel väska rikare med rengöringsprodukter, body lotions och en helt sjukt bra foundation! Testade den på dirren när jag kom hem, och den var ju så bra att jag blev tvungen att smeta på lite läppstift också och posa framför kameran.



Myser i världens bästa jumpsuit!! Nu ska jag kolla klart på Cirque du Freak: The Vampire's Assistant och sen sooova! Gonatt!





snygg verkligen!



stannade hemma idag haha!

2011-04-09 » 00:20:55

Fan vilken snygg hårfärg! Daamn it

2011-04-09 » 12:44:10
» Empan

snyyyyyygg.

svar: ja jag älskar det, det är mammas asgamla. Såg ett liknande på tradera här om dagen, sökte på typ..skärp? haha

2011-04-09 » 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback