Ajdå!

Hey people! Sorry för sämst uppdatering, har varit så upptagen.. Igår jobbade jag heldag och åkte sen direkt in till stan för Pompei Nights releasefest på anchor! Trevligt, men vart inte så sent för min del. Vaknade imorse och var så sjukt trött att jag tänkte strunta i träningen jag planerat in med Loppan och Stina, men efter lite övertalning så ändrade jag mig. Då hade jag redan missat bussen så jag hoppade upp på cykeln och for iväg som ett skott till gymmet, där väntade ett cykel & corepass. DOG. Sen cyklade jag hem med ett däck som var utan luft, haha.. Och sen snabbt in till stan för att byta byxorna jag köpte igår. Nu har jag precis ätit och blivit klar med tvättstugan som jag haft sen fyra! Är helt jävla sjukt cpslut i kroppen efter måndagens träning och denna!

Här kommer gårdagens bild som jag inte hade tid med igår! Det är en bild på någon jag tycker är snygg.. Vilket skulle kunna vara en bild på många olika människor. Men det får bli på den bruden jag typ vill vara, utseendemässigt. Haha nä, men ni fattar.


Ja, Megan Fox. Kan inte hjälpa det, men jag tycker att hon är så sjukt snygg!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback