Lips

Idag damp min beställning från Style by Tyra ner i brevlådan! I ett litet vadderat kuvert fanns ett läppglans och en "volume booster" för läpparna. Funkar inte för alla, men eftersom den bara kostade 49 kr så slog jag till.







» Empan

svar: mandyyyyy. uppdate om det är bra sen!

2011-04-27 » 22:46:21
» Empan

svar: haha. ja men precis.

Tackk. hm.. jag vet inte, kommer inte ihåg vad alla hette som jag träffade på hans kompis födelsedagsfest. Vet att han brukar nämna någon Seb rätt ofta iallfall, tror han var hos han just nu. Haha! Var det han du träffa? eller var det du? gud mitt minne är som en guldfisks.

2011-04-27 » 23:34:31

Såååå funkaren elläää?!

2011-05-01 » 13:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback