Going on the road

God morgon allihopa! Gick upp för typ en timme sen, wäähh.. Lite trött är jag allt, har inte druckit mitt morgonkaffe än! Om cirka två timmar avgår bussen mot GÖTEBORG, wooooooooooooooho! Är sjukt nervös, taggad, uppspelt, glad och allt möjligt annat.. Kommer gå skitbra, det vet jag!

Innan jag drar mig mot centralen kommer den femtonde dagens bild, som är på någon jag vill vara med.


Bild: Gustaf Sandholm Andersson

 

Här kommer en nytagen bild på oss! Minus trummis.. Har vart lite probs mä dä, hehe. Men det är i alla fall ER jag vill vara med just nu, mina åskmorsor! Ses snart :D WEEEE
Försöker uppdatera via mobilen resten av dagen! Puss





Cool bild!!! Lycka till och ha grymt kul, du får berätta sen. Love you!!!



Love/mamma

2011-04-15 » 08:10:45
» Stina

lycka till!! /Stina

2011-04-15 » 08:34:20
» Mary

Grym bild! Ha så kul! :-D

2011-04-18 » 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback