CHALLÅ

Hej alla, sorry för uppbehållet men igår efter repet kom jag på att det var smartast att sova hos mamma eftersom jag skulle möta upp pappa idag på förmiddagen för att hämta mina glasögon. Glömde dom sist vi övningskörde, disaaaaaaaaster! Haha nä, men så fick det bli i alla fall. När jag kom hem var jag så trött att jag la mig i sängen och vilade. Men nu är jag häääär och nu kommer en bild på min vardag (tolfte dagens bild). Eller nej, det gör det inte. För jag har så mycket i min vardag! Jag har min sambo, mitt jobb, mitt band.. Och en massa andra saker. Så det får bli en bild på mig i mitt favvoplagg istället, hähähäähhääh.


Är väl medveten om att min blogg typ handlar om denna jumpsuit just nu, men det får ni TÅLA!!

Såg ni Filip och Fredriks nya program Nitti Leaks igår förresten? Jag satt i publiken och syntes en gång, COOLT! Och min fina vän Nelly var med och deltog i tävlingsprogrammet Total Blackout som också gick igår. HEJADE PÅ DIG NELLY.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback