7/9

fan vad det suuuger att inte ha nåt jobb!! man bara sitter hemma och gör ingenting.. värdelöst. nån som har ett jobb åt mig? börjar bli despo!!

den här dagen började i alla fall med att jag gick upp kl sju för att göra frukost till jonas, som faktiskt ska jobba idag. avis är jag! han gick hemifrån typ kvart i åtta, då gick jag och la mig och tänkte sova i nån timme bara, men såklart sov jag till 11. bajs. då gick jag upp, gjorde frukost och glodde på how I met your mother. BÄST! sen spelade jag lite bas, pluggade lite körkortsteori och nu sitter jag och gör, ja, ingenting. men på tal om körkort så måste jag verkligen ta det nu!! jag har så himla svårt för det, tycker fortfarande att det är läskigt fast jag började köra för snart två år sen! why is that? hm.. jaja, nu när jag är arbetslös har jag ju hur mycket tid som helst att köra liksom.


vad ska jag göra nu btw? gå ut och ta en promenad kanske?








» Stina

gå till gymmet :) inte för att du behöver det, men det får tiden att gå.. ;)

2010-09-07 » 13:43:36
» Carro

Äsch, tänk att det är superkul att köra bil istället! Läskigt ibland, men mest kul! Hur kommer det sig att du inte jobbar kvar på coop förresten?

2010-09-09 » 18:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback