3/9

yo. just nu sitter jag på tunnelbanan påväg hem, har varit inne i stan och bytt en halsduk. ja, den jag köpte igår! imorse, när jag skulle inviga den, märkte jag att den var sönder :( bajs. så jag åkte in till stan på dirren efter jobbet! MEN.. när jag väl hade kommit fram till kassan med den trasiga halsduken och en ny (den sista som fanns kvar i svart!!!) så säger kassörskan att hon måste fråga en "manager" efter ett ok först, okeeej, tänkte jag. managern kommer dit och frågar massa, typ "du råkade inte stöta emot nåt". WHAT? ofta en halsduk går sönder av det? och även om det varit mitt fel att den gick sönder betyder ju det bara att det är dålig kvalle på skiten, jag ska fortfarande ha en ny.. jaja, jag fick byta tillslut iaf och nu är jag som sagt var påväg hem.

vad ska jag äta till middag?





» Wiola

Hatar otrevlig personal, fyfan! Kunden har alltid rätt ;)

2010-09-03 » 17:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback