ajje!

var ute igår med några kompisar, vi satt på nivå ganska länge bara för att det är så jäkla billigt där! sen drog vi till donken. jag skulle springa över vägen, där var det tydligen halt, så jag drog en fet vurpa. hahaha, har så jääääääävla ont i röven idag!! eller, på röven..

anyhow, kryssningen var grym också, förrutom att mitt studenthalsband försvann.. mm, that's right, det finaste halsbandet jag någonsin ägt! dyraste också, för den delen.. men jag ska köpa ett nytt. end of story. ush, är så ledsen över det.. men det gör väl ingen nytta att älta antar jag. idag ska jag bara ta det lugnt, sen träffa syster och hennes gosiga bebisar! ska försöka flirta mig till en ny bloggdesign i utbyte mot en fika eller nåt också, hon är så duktig på det och den här är ju rätt gammal. bara byta bild iaf!

see ya' later!







» Sis

hurru, varför sa du inget om bloggdesignen?

I can do it?

2010-10-11 » 09:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback