Of course ...

Hejhej alla! Nu har det blitt dåligt med bloggandet, men jag har ju inte varit hemma sen i tisdags morgon :) efter jobbet igår så åkte jag och sov hos mamma för - surprise surprise - min chef behövde mig idag också. Egentligen 9-15, men eftersom jag hade tandläkartid kl två inne i stan så kunde jag bara jobba till halv ett. Så det gjorde jag! Och preciiis när jag skulle åka in mot stan så kommer min chef och säger att - surprise surprise igen - hon behöver mig imorgon. Såå det blir ett till åtta-timmarspass igen denna vecka, imorgon 11-19! Det är väl rätt bra ändå, mer pengar att köpa julklappar för! :) och så fick jag ett mess igårkväll om jobb på lördag, fast på maten. Så 11:30-16 på lördag alltså, dvs 100% OB! Bra grej!

Hade för övrigt inga hål i tänderna, bara lite tandsten! GRYMT eftersom jag verkligen hatar att borra.. Träffade också Signe, en gammal vän, och käkade lunch på Wayne's! Trevligt trevligt. Sen blev det hem hem hem, göra kyckling-fajitas och sen slappa loss, därav ingen riktig bloggupdate utan denna iPhone-variant :p

Nu SOVA!!!! Pussss





» Signe

"en gammal vän" haha! tack för igår pandyloo!

2010-11-26 » 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback