Moster Mandy

Yo yiggety. Sitter just nu på bussen, påväg till jobbet (Coop alltså) och är dödstrött. Var ju barnvakt igår eftersom Johannas Jonas är borta i Finland. Skulle egentligen vara kvar tills typ åtta ikväll då Minna ska sova, men när min chef ringde och frågade om jag kunde jobba var jag mer eller mindre tvungen att tacka ja eftersom jag knappt fått jobba alls den här månaden. Så nu har jag jättedåligt samvete och känner mig som ett stort asshole helt enkelt. Well well.. Jobbar till fem ikväll, får se om jag orkar skriva mer efter det. Poooss





» Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 » 13:28:45
» Lucke

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 » 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback