en liten update

nu sitter jag vid min dator och kan äntligen skriva fo real!
i onsdags kom mina fina växjöingar till stockholm för att se AIRBOURNE!! hade längtat efter den dagen så sjuukt länge, men tyvärr mådde jag piss. hade gjort det i flera dagar och tvekade lite om jag skulle haka på eller inte.. men jag valde tillslut att följa med. tur det, för det var faaaan en grym jävla spelning! plus att vi fick komma backstage efter då moa och filippa träffat snubbarna förut. gryyyyymt vare!


backstage på tyrol! jag, moa, filippa, sigge och luvan.



just nu sitter jag och glor på simpsons, jonas är nere i replokalen och softar. jag har kollat lite på klänningar och hittat en som är så jääävla snygg! nyårsklänning deluxe alltså.. vill verkligen ha den, men den kostar 699 kr. buuhuu.. kanske ska slå till ändå, men har inte riiiiktigt bestämt mig. får se! imorgon blir det som sagt var harry potter och på torsdag jobb 16-21! kanske kan klämma in en tatueringstid med mary-fläry på fredag innan fest i studion.. moahahahaaa.. nu måste jag kissa. puss!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback