Crappedy crap..

Fan. Skorna va skitfula, såg plastiga ut och ba bläää! Så jag spenderade hela resan till jobbet igår med att leta efter ett par äkta.. Alltså inte äkta Acne, men i äkta skinn, för de på Scorett är helt fett jävla slutsålda i storlek 36/37. Och jag hittade dom! Lika dana säljs på Nilson!! Lycka, kan jag säga! MEN, dom är dyra.. 1299 kr går dom på, och frågan är ju om jag har råd att punga ut det nu när jag betalar hyra och allt. Så ja, vi får se. Tatueringstiden är dessutom flyttad tills imorgon, så hur mycket den kostar spelar också roll! Så ja, vi får se .............. VILL HA.

Nu sitter jag här hemma i Väsby och ska snart äta middag, blev ingen lunch idag så jag är dödshungrig! Köpte färska kycklingklubbor så dom har Jonas kryddat upp och slängt in i ugnen, snart ska jag göra sallad till. Senare ikväll blir det lite feeeest! .. med mustasch-tema ;p Ha! Hörs senare vettja!









Oh Magnum! Tom Selleck, var kär i honom som liten. :D

2010-11-19 » 23:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback