Att spendera .. Eller att inte spendera ..

Har kollat på lite kläder idag online, som det brukar bli när jag fått lön. Skillnaden mot mina tidigare löner är att en del av denna nu måste gå till hyra och räkningar, vilket inte känns askul. Fast jo, lite kul känns det ändå! Att jag betalar hyra innebär ju att jag äger halva lägenheten liksom. Eller okej, det är en hyresrätt.. Men jag äger rätten att bo här iaf, he he ;p Plus att det inte är några jättesummor direkt, så det ska nog gå finnemang även med min låga inkomst!

Det jag egentligen ville ta upp var ett par shorts. Paljettshorts. Rosa. Och höga i midjan. Är det snyggt? Eller blir det bara "whaaaaaat?!"-faktor? Har inte bestämt mig än..


Och där är dom! Kommer från Topshop men hittade dom på Tradera för en liten slant! Men som sagt, har inte bestämt mig om jag tycker att dom är snygga eller fula än.. Eller om jag kan ha dom liksom, om jag kan "bära upp dom" som man så fint säger.

Och en grej till; jag har bytt ut alla kategorier i bloggen nu! Börjar från scratch så att säga. Igen. Ehhhe.. Jag göre ba! Snart sova, så puss och god natt!







Hej Söt, Lite coolt med paljettshorts tycker jag men var inte modellen lite "trosaktig"? Allt klär en skönhet.



Puss!

2010-11-17 » 07:35:12

Paljetttrosor? ;o

2010-12-14 » 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback