studentskiva!

igår hade min klass studentskiva (tema burlesque/cirkus), äntligen!! jag är ju med i studentkommittén tillsammans med några andra tjejer, och vi har verkligen kämpat med detta så jävla länge och mycket och jag är så glad att det blev lyckat! till en början .. kör en liten genomgång av kvällen!

vi i studentkommittén hade bestämt att vi skulle vara på nype (stället vi hade skivan på) klockan fyra för att kunna fixa med lokalen och oss själva. det sket sig lite eftersom jag kom ifrån skolan strax efter två och skulle då åka hem, färga håret och bränna skivor. yaay .. så jag var inte på plats förrän halv sex. då var det bara att slänga på sig kläder, locka håret och limma på ögonfransar. på ett kick var klockan sju och klassen strömmade in!

vi började käka ungefär halv åtta, det blev tomat- och mozzarellasallad, fläskfile med potatisgratäng och rödvinssås och cheesecake med lime och bär! gott! sen blev det modevisning och prisutdelning som höll på tills ungefär halv tio. då var det även insläpp för alla gäster!

hade så himla kul, babe och alla kom väl typ halv 12 och var jättesöta och gav komplimang efter komplimang, var så glad! =) sen började allt vända. en av mina kompisar blev utslängd efter att ha varit där typ en timme! för att han var för full tydligen, när han bara druckit typ två öl. blev så himla ledsen, för man kan inte göra nåt åt det heller .. hade ett snack med resturangchefen men han kunde inte göra nåt tydligen. förmodligen så sa han bara så, menmen .. sen blev även norrland utkastad, från sin egen skiva!! han var inte ens så pass full! en kvart senare blir olle också utkastad! mina homeboys liksom .. blev sjukt arg och ledsen på pissvakterna som kastar ut folk till höger och vänster utan anledning.

strax efter klockan två började jag bli trött så jag och babe började vandra mot centralen. köpte en mezzaluna på 7-eleven och sen åkte vi hem. kollade på klockan precis innan jag la mig i sängen och då var den halv fyra. vaknade typ halv 11 av att jag var jääättehungrig, så jag gick upp och åt, sen gick jonas upp också. fast vi somnade om igen vid typ 12 och vaknade ett igen. hehe. bakis tjej ..

overall var det en lyckad kväll, hoppas klassen tyckte det också!



jag, olle och norrland på skivan! vi var awesome!








» Jonas

Det var gryymt babe! :)

2010-03-17 » 19:46:41
» Mary

va söt du e på bilden! :D

2010-03-17 » 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback