igår och idag

hejhejhej!
igår började dagen (och sportlovet!) klockan halv 10 för mig, då var jag tvungen att gå upp och sätta i linser, skulle nämligen på linskoll halv ett och då ska dom ha suttit inne i minst tre timmar. såå jag gick upp, pulade in dom och satte mig framför tvn. jonas vaknade en stund senare, vi tog en dusch och åt frukost. sen åkte jonas strax innan 12 för att han skulle repa, jag gick inte så långt efter för linskollen. allt såg bra ut förutom att jag har fått lite mer nedsatt syn, från -1.25 till -1.75, wääh! hehe. gick iaf hem sen och sminkade mig lite, sen in till stan för att hämta ut två gratisbiljetter till filmen remember me och en gratishårspray hehehe. seeen åkte jag till a'n't i gamla stan och tatuerade mig!!! äntligen, efter nästan ett år av att vilja ha just den här tatueringen så vågade jag. bild kommer sen! sen åkte jag och michaela hem (hon hade piercat sig i nacken också, snyggt!) och åt, sen köpte vi ben & jerry's och pringles och bänkade oss framför min laptop i min säng och glodde på dead silence. eller, hon kollade iaf. jag blundade nog mest =p

idag började kl 10, gick upp och åt och gjorde mig i ordning för att åka till ida. skulle färga och klippa hennes hår, men hann bara slinga lite innan jag blev tvungen att åka in mot stan och avatar 3D med pappa! sjukt fin film tycker jag! sen åkte jag till väsby, handlade mat och nu sitter jag här hos jonas, har glott på desperate housewives och nu tittar vi på bourne identity. imorgon blir det plugg och sen harrys!


puss!







HAr en ide ang. våran tattoo.. :p

Puss

2010-03-03 » 09:23:16

VISA MIG TATOON, NUUUUUUUUUU SA JAG!!!

2010-03-05 » 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback