"tjocka barn - för feta för lek"

nu har jag glott på tv ett tag, sett vänner, nån dokumentär om en seriemördare och en dokumentär om feta barn. blev så jäävla förbannad när jag såg den, att man kan låta sitt barn bli så pass fet! det är ju livsfarligt, fattar föräldrarna inte det själva eller? så blir dom typ asförvånade och ba "ååh, jag visste inte att det var så illa.. ", HALLÅ, din son är nio år och väger 60 kg, är det normalt eller? det är förfan mer än vad jag väger! sur blir jag ..

nu ligger jag i sängen och ska snart sova, är sjukt trött och jag börjar halv nio imorgon. blä. sitter med tandblekning i också, iiish! så himla jobbigt och kleggigt! men det får det väl vara värt.

hörs imorgon, god natt!







» Stina

så hemskt när föräldrarna låter barnen bli så feta.. usch! ska nog också göra tandblekning snart :) dax igen

2010-01-18 » 21:36:05

Funkar den där blekningen?

2010-01-18 » 22:38:01

vadå tandblekning mandy :( hur mkt kostar de?

2010-01-18 » 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback