lördagen

hehehe, mådde inte så bra igår. värst var nog huvudvärken, den låg som ett lager bomull runt hjärnan! så jag låg och latade mig i sängen tills strax efter nio, då kom nelly och ida hem till mig för en skräckfilmskväll! =D vi hade bestämt att vi skulle se dead silence, men efter att ha kollat på trailern (knappt det, den var för läskig) så sket vi i det och kollade på the carriers istället. big mistake, den sög hårt! sen satt vi inne på felsms.com och kollade roliga grejer tills typ 01:15 då dom skulle gå. trevlig kväll, men dålig film.

nu har jag åkt till mamma, fixat med mitt projektarbete och sååååå. ska snart äta och sen bara slappa. hade tänkt att träna ikväll, men på grund av min onda hals måste jag nog vänta lite..

jaja, puss på er!





» ida

ja bra var den inte!

jag måsgte ställa in imorgon, jag blev visst trippelbokad, men kan du typ tisdag kanske?

2010-01-17 » 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback