lördag

hola! igår åkte jag och mamma in till stan för att hon skulle boka tatueringstid, men dom hade stängt så mamma åkte hem och jag köpte lite kläder för mitt H&M-presentkort jag fick av mia och hasse =) blev en grå, lång tjocktröja (eftersom jag tidigare under dagen fastnade i ett fönster och rev upp min favvotröja som är en långis) och en cool jeansväst. lägger upp bilder så fort jag kommit hem så ni får "tycka till" ;p sen åkte jag hem till jonas, vi handlade lite mat och såå. han tyckte om presenten, som var ett halsband med ett stort kors på! han hade ett sånt förut som han gillade väldigt mycket, men den har försvunnit .. såååå han blev gladfejs. vi gick och la oss vid typ 12.

jag vaknade vid åtta och kunde inte andas, jävla förkyldning.. så jag fick ta nässpray, fast jag egentligen inte ville.. så somnade jag om och vaknade vid halv ett, HAHA! fail. vi käkade frukost och sen gjorde jag min matteläxa medans jonas gick på en promenad. sen duschade vi och nu sitter jag här, vi ska snart äta sen lunch.

viiiii hörs!








We miss You!

Båda två.

2010-01-23 » 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback