lite plugg och lite dagens

ja, hur har det gått med pluggandet då? helt okej faktiskt! har spelat gitarr (hotel california-solot i läxa, grymt jobbigt bajssolo ..) och letat fakta om trafficking, som jag ska skriva en uppsats om. har också lånat en bok i skolan, vad har mitt liv med lilja att göra?, som utgår från filmen lilja 4-ever. hemsk film! men bra!


har ätit middag också, mammas spaghetti och köttfärssås! mmm! hon hade köpt bilar åt mig också =) söt mamma! nu ska jag snart börja sy lite på mitt projektarbete, men först några dagens!

gårdagens bild, som skulle bli en outfit-bild men man ser ju inte vad jag har på mig.. det är iaf en kiss-tröja och svarta jeansleggings, för dom som undrar!



sen en dagens video! detta är en video med min kära vän nelly där hon visar hur man gör för att få till en riktigt snygg sminkning!


HAHA, love it!
nu ska jag fortsätta plugga, hörs säkert sen!








Lycka till med pluggandet!

2010-01-20 » 10:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback