ledsen, besviken & underlägsen ...

så känner jag mig just nu. sitter med min jävla förkyldning som inte vill ge me sig och tänder som ilar i hela huvudet och allt är bara bajs. var ju inte på gitarrlektionen igår för att jag inte mådde bra och inte orkade, och för att jag visste att vi bara skulle fortsätta spela solot vi har i läxa. frågade en i min klass idag vad vi gjorde på lektionen igår och han sa att vi, som jag visste, spelade solot. han berättade också att vi har uppspel nästa vecka. vi har alltså haft två veckor på oss att lära oss ett solo som för mig är jävligt svårt! jag har inte spelat lika länge som alla andra och jag är inte lika bra som alla andra, iaf inte på solospel. plus att jag inte ens tycker att det är kul att spela, men jag gör ju det när jag har en läxa som måste bli gjord. det kan jag ju inte nu, eftersom jag behöver mer tid! jag vet inte ens om jag nånsin kommer kunna lära mig det här solot eftersom det innehåller massa tekniker och småsaker som jag aldrig spelat och aldrig lärt mig, ska jag då lära mig det på två veckor? om det var det enda jag hade att göra så kanske det hade gått, men nu har jag en tung uppsats att skriva och jättemycket att göra i matten. känner mig så himla nere, för jag vill ju få bra slutbetyg i gitarren.. nu kommer jag säkert att få en massa "klart du kan lära dig"-kommentarer, men jag kan inte det! inte till den deadlinen jag har! jag har suttit skitmycket med det här och det går inte framåt.

jävla snorskola.. ledsen blir jag.








du är iaf den snyggaste gitarristen MANDY! :@ :D

2010-01-20 » 20:28:58
» Stina

jag kan fortsätta på klagandet. imorgon har vi ett seminarium där vi ska redovisa frågor - PÅ ENGELSKA! herregud. vi ska förklara juridiska begrepp inom eu på engelska. jag kommer dö

2010-01-20 » 21:13:41

Du måste börja tro på dej själv Amanda, du är min förebild var det gäller att lära sej saker.

Men du måste också lyssna på din kropp, den behöver vila.



Kärlek från mej och Minna

2010-01-21 » 11:24:43

Och BÄST skulle det stå sen också..

2010-01-21 » 17:31:41

hej fin blogg!

krya! :)

2010-01-21 » 17:59:53
» sofia

uuach, förskylning är det värsta som finns

2010-01-21 » 18:15:32

Hej . Ville bara säga att du har en väldigt bra blogg :) Följ min blogg på bloglovin så följer jag din för jag vill ha massor av bra bloggar att läsa:) Kika gärna in på min blogg :D MVH Jennifer

2010-01-21 » 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback