kärlek och plugg

idag började inte jag skolan förrän 12:00, sjukt skönt! jag gick dock upp kvart i åtta för att jobba med mitt projektarbete. hann lite grann, men blev inte klar, så jag fick fortsätta när jag kom hem efter skolan. jag är snart färdig iaf! önskar att jag kunde lägga upp bilder, men jag vill spara det tills "visningen" av slutresultatet =) iofs har jag haft på mig en klänning jag gjort, men det var bara för att det var en speciell dag, natalies födelsedag!

nu har jag skrivit på min konstessä och jag känner mig snart klar. skööönt.. hoppas att jag får ett bra betyg också, det är den enda chansen jag har att få det eftersom vi inte kommer ha nutida konst mer. hmmmmpssff.


jag saknar min bebi .. vill att han ska krama om mig när jag ska sova, annars också, men mest när jag ska sova .. då känner jag mig trygg och somnar lättare, när han nosar mig i nacken. SÖTFEJS, jag saknar dig!!


puss!





Great pic :-) You are so sweet together.

Hugs :-)

2010-01-13 » 22:08:09

Aw how cute! :D

2010-01-13 » 22:23:45
» Mary

naw :) och jag dig mupp :)

2010-01-14 » 11:03:04

Du pluggar på du! Duktigt, önskar att jag kunde vara lika engagerad!



Hur gör man med kommentartexten? :/ Den vill fortfarande inte bli vit, mjeee :(

2010-01-14 » 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback