inget jobb = ingen iphone ...

när jag kom till jobbet idag såg jag ett schema i mitt fack, "sweet", tänkte jag. men till min fasa såg jag att antalet dagar jag ska jobba i januari är .. EN!!! alltså idag!! detta var den enda dagen under hela januari!! hade ju planerat att jobba svinmycket så att jag kommer ikapp med pengarna jag planerar att lägga ut på en iPhone, men nejnej! jag får inte jobba! och inte nog med det, endast EN dag i februari också!! det måste blivit nåt knas, eller så kanske dom planerar att ringa in mig mycket .. hoppas det, annars kommer jag dö =(

vi får se hur mycket jag får i lön nästa vecka .. om det är mycket kanske jag kan köpa en ändå, eller om jag får student-bidrag av mamma och pappa. har nämligen betalat hela min student själv; skiva, flak och mössa. detta gick sammanlagt på ungefär 1300 kr.. vill egentligen inte att dom ska betala för nåt som är mitt, men det kan vara så att jag måste ta emot pengar isf. ska ringa min chef imorgon, blir tokig!

btw, hämtade ju ut min väska idag.. love it! skitsnygg var den, bra det iaf. well, nu ska jag kolla klart på zombieland, jonas ville inte se den igår, hmm.. din lilla bajs!!

puss!



we will be together .. !!






Men snuttan, hmm frågade du inte angående schemat?

Jag skulle dubbelkolla och även tala om att jag gärna jobbar mer. :D

2010-01-08 » 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback