back to school

jeppjepp, idag var det back to school igen efter tre veckors lov, yaay .. det kändes väl helt okej att komma tillbaka iaf, var inte så trött =) kan bero på att jonas gick upp och åkte med mig imorse, hihi!

en jobbig grej jag fick reda på idag var att abc-gruppen (som jag beställt studentmössa av) skickat fel mössa till mig!! bahh! det var nämligen så att min skola bestämt att det ska stå "fryshusets gymnasium" på allas mössor, och det vill ju inte jag att det ska stå, vart ska jag skriva mitt namn då? så jag och några kompisar gick in på deras hemsida, där det verkade gå bra att skriva vad man ville! så vi beställde våra mössor, fick orderbekräftelser och allt. och här om dagen betalade jag fakturan på 584 kr och tänkte att "nu har jag iaf den perfekta mössan!". men icke. idag sa lina till mig att det stått fel på fakturan! alltså att dom skitit i våra beställningar och skrivit "fryshusets gymnasium" ändå!!!! lina hade som tur var märkt det och hunnit avbeställa, men inte jag, jag har ju redan betalat! så jag fick ringa dit, och dom sa att jag måste vänta på att mössan kommer eftersom den redan gått i produktion, sen skicka tillbaka den för att få pengarna tillbaka. skitskumt .. så nu har jag beställt en ny, likadan mössa som jag måste betala också. böööh, alla pengar bara försvinner =( jaja, vad är väl en bal .. har för övrigt jordens jävla break-out i fejset + ett munsår på det. jaaaa .. och min mobil har fuckat ur heeelt nu, den är bara bajskorvig. död åt den.

jaja, en god nyhet är att jag idag fick veta mitt slutbetyg i religion: MVG! duktii! jobbar på det sista inom arbetsmiljö och säkerhet också, så att jag förhoppningsvis får det i den kursen också =)

nu ska jag fortsätta plugga!
puss






Skit abc som gör fel!

Och dumma fryshuset..



Men whiiiie för Mandy som fixa MVG, good girl!



Puss

2010-01-11 » 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback