2010 eller?

Nytt år vafaaan! Har gått svinfort ju .. Åldersnoja gånger 100, haha!

Julafton började den 23e för mig, då gick jag och mamma hem till Johanna, Jonas och Minna och firade jul med dom och morfar och Ingrid! That was mighty fine! Fick en del bra julklappar, mest pengar. 500 kr av dom försvann dock på något konstigt sätt, har inte sett dom sen dess =( trist .. Själva julafton spenderades hos pappafamiljen och där fick jag också mycket fint, bland annat en laptop som jag sitter med nu! =) perfekt! Har beställt en ny mobiltelefon också, en Samsung Touchwiz som var på rea på Elgiganten. Mobilen jag har nu är helt vääärdelös! Jappjapp.

I år firades det nya året i studion tillsammans med en massa roligt folk, och för en gångs skull blev jag inte astrött =D vi knatade hem vid typ halv fyra tror jag, och då var jag forfarande pigg! Hehe, brukar alltid bli så trött ..

Well, nu sitter jag i min säng hos pappa, har varit hos Mia och Hasse och ätit god middag och fått julklappar, sötisar =) fick ett par mysiga tofflor, 500 kr på H&M och en necessär från The Body Shop med massa kokos-produkter, YUMMY! Tackar för det!

Nu ska jag glo klart på Back to Cold Mountain, sen sova! PUSS





Och du undrar inte varför vi proppade i dig en massa redbull? ;p

2010-01-07 » 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback