trafficking

håller just nu på med en vetenskaplig uppsats om trafficking, och har därför sett dokumentären "lilja 4 real". den handlar om danguole rasalaite, som filmen "lilja 4-ever" också handlar om. sjuuuuuuukt obehaglig, men väldigt intressant dokumentär. det är helt sjukt att trafficking får finnas, det är så vidrigt och helt feeeeeeel!! ush, ta bort det! fixa andra jobb åt alla stackars flickor som tvingas till detta, och lås in alla äckliga hallickar. blä.

nu till något annat! idag gick jag i skolan mellan nio och ett, sen åkte jag och lina in till stan för att jag skulle kolla på ett par strumpbyxor till min skiva, dom hittades ej. så vi tog en varsin fett- och sockerfri yoghurt innan vi knallade mot white room och en bloppis! lina köpte ett par jeansleggings och en snygg väst för sammanlagt 200kr och jag snodde åt mig en tajt, svart sammetsklänning av tyra för 200kr. satt apsnyggt! såg även paradise hotel-erika där.. hon verkade sjukt dryg och precis som på tv medans blondinbella var jättetrevlig och söt!

nu måste jag råplugga lite, imorgon blir det jobb 8-15 sen jonas.







Såg den dokumentären för flera år, faan vart tokförbannad och ledsen, lilja 4-ever är INGENTING jämfört med lilja 4-real. :(

2010-02-05 » 23:32:03

Hallå hallå

haft en bra kväll?

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-06 » 16:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback