studiedag!

hej hopps kalops på er alla! just nu sitter jag i min säng med laptopen i knät och lyssnar på kansas, solen skiner in genom fönstret och jag har ingen skola idag!! skönt! vaknade vid 11, no stress. uppsatsen som ska vara inne imorgon är jag snart klar med också, känns väldigt skönt. så denna dag spenderas med att skriva klart den och att sy klart en skinnkjol till mitt projektarbete!

igår var jag inne i stan mellan halv fyra och halv åtta, lillasyster dani fick en ansiktsbehandling av mig och millan som hon skulle göra då. under tiden åkte jag, millan och hanna till AnT och bokade tatueringstid!!!! jag är supernervös, men excited =D säger inte när det blir eller vad det blir, det får bli en hemlis hehehehe! sen åkte vi till kungshallarna och käkade, blev lite kinamat. sen gick vi ner till sturegallerian och glodde, och sen vidare upp till gallerian och sen åkte vi hem. tröttfejs var jag! men jag laddade ändå ner jennifer's body och glodde lite på den. jag gillar den, fast den inte är så bra, hehe. megan fox är i alla fall sjukt snygg!


imorgon ska jag och carro åka och hälsa på marie och hennes bebis, kul ändå! =)
nu blire plugg, sen ska jag nog göra pannkakor.. !









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback