hm ...

ja, ungefär en timme efter jag skrev föregående inlägg kom smällen. det kändes som att jag skulle kräkas, men det kom inget. mådde så jääävla illa och fattade ingenting. satte mig på toan, och ja.. eh, not nice. sen kom det ändå, kräkset. som om nån typ satt i min mage och ba pressade upp allt, så jävla äckligt och jobbigt!!! så natten spenderades med att bajsa och kräkas, sova 15 min, bajs och kräks, sova 10 min osv.. dagen efter mådde jag jättedåligt och var trött och allt, försökte dricka massa vatten, åt två gurkskivor. kräktes inget, vilket var typ heaven! dagen efter det (igår) var lite bättre, mådde fortfarande cp. åt lite rostat bröd med smör och drack proviva och vatten.

inatt har jag sovit bra för första gången på länge! orkar inte skriva mer nu, mår illa :p haha









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback