helgen

hola! har inte orkat skriva i helgen, varit sjukt trött! så här kommer en beskrivning av de senaste dagarna:

fredag
slutade runt tre-tiden, och efter skolan åkte jag hem och glodde i några timmar. strax efter sju åkte jag hem till norrland (en person, inte stället) med jäger och red bull, där blev det ett snabbt förkrök innan vi åkte in till harry b tillsammans med olle och bengan. mötte carro med pojkvän på gullmars också! sen in på harrys, stannade till ett eftersom jag skulle jobba dagen efter.

lördag
upp vid halv nio för att äta frukost, sen iväg till jobbet. halv elva till fyra jobbade jag, sen direkt till väsby och mike och mickans sena inflyttningsfest. där bjöds det på pajer till mat och massa sprit! weee! stannade till typ tre, då jag och jonas delade på en taxi med dave och jossan.

söndag
sooooooov länge, tills ett! då knatade jag, jonas och jossan till drop-in och käkade bakismat, det blev en sallad med rostbiff, skinka, ost och massa gott för min del. sen fikade vi hos mike och mickan, morotskaka och kaffe! mums! vart mysig hemmakväll med varma mackor och mighty ducks.

måndag
ledig från skolan! eller, ja.. studiedag. åkte till stockholms stadsbibliotek och lånade massa böcker och en film till min uppsats!


nu är jag i skolan, har haft matte. bajskorv, hörs sen!







Quack! Quack!

2010-02-02 » 11:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback