Vad är kärlek?

Hey guys! Sorry att jag inte skrivit nåt idag, brände ut till Häggvik med min svärmor på morgonen och fick min och Jonas julklapp, nämligen en storhandling! Det behövdes!!! Sen åkte jag till Farsta och hälsade på syster med familj. Kom hem för lite mer än en timme sen, och typ 20 minuter efter att jag kommit skulle Jonas åka, han ska nämligen på Idolfinalen och har backstage och skit.. Så nu är jag ensaaam :( Har nyss ätit kött och potatiskroketter med bea, mööms!

Dagens inlägg handlar om kärlek. Kärlek för mig är Jonas, mina föräldrar och mina syskon. Mina vänner och musik, både att spela och att lyssna på. Men det kan också vara mat, godis, en film eller typ en nystädad lägenhet! Hawhawhaw. Det är ju olika för alla, men det är kärlek för mig :)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback