2010

HÄR KOMMER EN SÅN DÄR JÄTTEROLIG LISTA!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm.. Tatuerade mig två gånger, tog studenten, fick jobb i klädbutik, flyttade hemifrån.. Såna småsaker ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, så nää.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Marie! :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och tur är väl det!

5. Vilka länder besökte du?

Spanien och England!

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer tatueringar, längre hår och fastare kropp kanske? :D och Sweden Rock <3

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 juni, min student.

8. Vad var din största framgång 2010?
Studenten och mitt nya jobb!

9. Största misstaget?
Att jag tog av mig min favvoring på toan så den blev snodd av städerskan. Och att jag stod längst fram på HCSS på Sweden Rock-cruisen.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Är lite sjuk just nu. Vinterkräksjukan i början av året.. Annars inget speciellt!

11. Bästa köpet?
Mina snygga boots!!!! Längtar tills jag kan ha dom i vår.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och sprit förmodligen. Buuu!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att flytta ihop med Jonas <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Äää kanske Into Debauchery?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat

18. Hur tillbringade du julen? 
Överallt i stress!

19. Blev du kär i år?
Inte blev, men var :)

20. Hur många one night stands?
Inga!

21. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy tror jag.

23. Bästa boken du läste i år?

Läste jag nån? Haha!

24. Största musikaliska upptäckten?
Aaron Sterner! Vän och duktig musiker.

25. Något du önskade dig och fick?
Mycket!!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Mitt halsband..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var hemma hos min mamma och firade mig tillsammans med Nelly!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett heltidstjänst på NY!

30. Vad fick dig att må bra?

Jonas, mina vänner, min familj, musik, festivaler, Barcelona..

31. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Haha! Ingen tror jag.

32. Vem saknade du? 
Edd!!

33. De bästa nya människorna du träffade?
Jennifer tror jag :)

34. Mest stolt över?
Min ansträngning i skolan.

35. Högsta önskan just nu?
Mer jobb på NY så att jag kan sluta på Coop.


Puss på er!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback