Presentera mig själv

Här är då inlägg och dag ett! Det blir en liten presentation av mig själv :)
Jag heter Amanda, men kallas Mandy av alla förrutom mina föräldrar och min släkt. Kanske inte på jobbet heller då ;p Jag växte upp i Haninge, både mamma och pappa bodde där (dom skiljdes när jag var typ två-tre år) fram tills februari 2008, då jag och mamma flyttade till Farsta. Nu har jag dock flyttat hem till min pojkvän Jonas, som sedan ett år tillbaka haft en fin liten tvåa i Upplands Väsby. Jag och Jonas har varit tillsammans i nästan exakt två och ett halv år. Han brukar oftast hänga med sitt band H.E.A.T och repa, skriva musik eller giga runt om i världen, och jag och dom andra flickvännerna hänger på ibland.

Mina stora intressen är musik och mode/styling. Gick musiklinjen med inriktning gitarr (spelar dock bas numera) på Fryshuset och tog studenten i år, men jag skulle gärna utbilda mig till frisör eller make up-artist. Försöker faktiskt spara ihop till det nu, men det går inte så bra eftersom jag inte får jobba så mycket, heh! Diggar också piercings och tatueringar, själv har jag en piercing i tungan och två gaddisar, en i nacken och en på låret. More to come!

Som jag skrev tidigare så är musik ett stort intresse och en stooor del i mitt liv! Mina två absoluta favoritband är Mötley Crüe och Hardcore Superstar, varje gigtilfälle dom har i Stockholm (eller Sverige för Mötley) är jag där! Tycker om mycket olika sorters musik, band som Kiss, Airbourne och Crazy Lixx men kan också gilla Lady Gaga och Robyn! :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, vill berätta nåt om mina föräldrar och syskon, men det kommer senare ju :) så jag bjuder på lite bilder på mig när jag var 14-15 år!


Väldigt gammal bild! Tror jag måste varit typ.. 14, om inte 13!

 


I skolan! 15 år skulle jag tro!



Var riktigt rödhårig ett tag.. Ögonfärgen är såklart fejk :p



Diggade leopard redan då!



Så, hoppas det var intressant för er att läsa! :)
Puss!






» Mia

H.E.A.T då?



Jag ringer i veckan så vi får bestämma tid.



Kram och take care :-)

<3

2010-12-06 » 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback