Om det här vore min sista dag

Hallå! How you doin? Jag mår bra, sov ut riktigt länge idag så att jag ska kunna vara upp inatt ;) Ikväll spelar ju HARDCORE SUPERSTAR på Göta Källare!!! YIIIIHA! Om typ två timmar kommer det lite bruudar hit och käkar, just nu sitter jag med hårfärg i håret och glor på tv. Ska duscha snaaaart! Vet inte vad jag skriva, är lite stressad haha ;p

Dagens inlägg heter "om det här vore min sista dag".. Alltså, om jag skulle dö imorgon typ. Då skulle jag vilja vara med min familj, Jonas och alla mina vänner. Skulle vilja ha en stor fest med alla och fira mitt liv som det varit, berätta för alla hur mycket jag älskar dom och bara mysa.. Usch, vilken jobbig tanke. Nu vill jag inte tänka på det mer! FEEEEEEEEEEEST!!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback